شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

۳ مطلب در ژوئن ۲۰۲۳ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛

احمد بابایی شهردار ناحیه به همراه معاون با سرهنگ شمسعلی رئیس پلیس راهور منطقه 14 دیدار کردند.

خاطر نشان می گردد: در این دیدار، بابایی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ شمسعلی به عنوان رئیس پلیس راهور منطقه چهارده ، به صورت ویژه از تلاش ها و  فعالیت های پلیس راهور  تقدیر و تشکر کرد.

 

لازم به ذکر است: دیدار مذکور در روز سه شنبه مورخ 1402/03/16 انجام گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ژوئن ۲۳ ، ۰۰:۰۶
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده:

احمد بابایی شهردار ناحیه چهار با حضور در خیابان صالحیان ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با چند تن از نوجوانان این محله و در جهت تقویت روحیه و تشویق آنها به انجام ورزش و فعالیت های گروهی ، توپ فوتبالی را  به آن ها اهدا نمود.

بابایی در این دیدار عنوان کرد: شما نوجوانان باید در این سن فعالیت بدنی مناسب داشته باشید ، از تنبلی ، کسلی و اتلاف وقت در فضای مجازی بپرهیزید و از فرصت فصل تابستان برای انجام ورزش های گروهی نهایت استفاده را ببرید.

شایان ذکر است اقدام فوق در راستای قول وزیر راه و شهرسازی در دیدار و گفتگوی انجام شده با نوجوانان در حاشیه مراسم افتتاح (مجتمع مسکونی زیتون به عنوان پروژه نمونه واقع در خیابان صالحیان) و در پی درخواست نوجوانان از ایشان انجام گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ژوئن ۲۳ ، ۲۳:۱۸
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده:

مراسم تقدیر از کارگران نمونه باحضور احمد بابایی شهردار ، رؤسای ادارات ناحیه و کارگران رفت و روب اداره خدمات شهری ناحیه برگزار گردید.

احمد بابایی شهردار ناحیه چهار در مراسم تجلیل از کارگران نمونه اداره خدمات شهری ناحیه اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده دار هستند و همین موضوع نقش نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آنها را پر اهمیت تر می کند.

بابایی با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است ، افزود: کارگران زحمتکش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته یاری می کنند و از این رو باید از آنها تشکر کرد.

شایان ذکر است مراسم مذکور در روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه برگزار گردید و شهردار ناحیه در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از کارگران نمونه تقدیر به عمل آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ژوئن ۲۳ ، ۰۶:۴۳
محمدعلی پیروی