شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

اولین نشست تخصصی معاونت فنی و عمرانی در ناحیه چهار

سه شنبه, ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی ناحیه چهار منطقه چهارده: با حضور امیری معاون فنی و عمرانی منطقه چهارده ؛ بابایی شهردار ناحیه چهار ؛ راثی رئیس توسعه و نگهداشت معاونت فنی و عمرانی منطقه ؛ مبشری رئیس واحد توسعه و نگهداشت معابر معاونت فنی و عمرانی منطقه ؛ کرشیار معاون ناحیه و یوسفی نژاد رئیس اداره عمران و ترافیک ناحیه اولین نشست ادواری تخصصی فنی و عمرانی و بازدید از سطح محدوده ناحیه چهار انجام شد.

شهردار ناحیه چهار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه معاون و همکاران در رفع نواقص و مشکلات فنی و عمرانی ناحیه چهار به پروژه نهر سرپوشیده خیابان عابدینی و اسفندیاری اشاره کرد و خاطر نشان شد: این پروژه جزو اولویت های اصلی فنی و عمرانی ناحیه چهار می باشد.

معاون فنی و عمرانی منطقه نیز افزود: ما در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه از کیفیت آن غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

گفتنی است این نشست در روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ انجام گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی