شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

نشست تخصصی معاونت شهرسازی در ناحیه چهار

شنبه, ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳، ۰۶:۰۴ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی ناحیه چهار منطقه چهارده: با حضور مقیسه معاون شهرسازی منطقه چهارده ؛ بابایی شهردار ناحیه چهار ؛ محبی رئیس اداره بازدید معاونت شهرسازی منطقه و دهنو رئیس اداره شهرسازی ناحیه نشست ادواری تخصصی شهرسازی و بازدید از اداره شهرسازی ناحیه چهار انجام شد.

بابایی، شهردار ناحیه چهار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه معاون و همکاران در رفع نواقص و مشکلات شهرسازی این ناحیه، به بیان مسائل و موضوعات این حوزه پرداخت و سپس گزارشی از عملکرد ناحیه در تحقق درآمدها ارائه داد.

همچنین در این جلسه راهکارهای تسهیل و تسریع تحقق و اجرای بخشنامه های ابلاغی معاونت شهرسازی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

گفتنی است این نشست در روز شنبه 8 بهمن ۱۴۰۱ انجام گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳/۰۱/۲۸
محمدعلی پیروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی