شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

دیدار مردمی با نمازگزاران مسجد شهدا

دوشنبه, ۶ مارس ۲۰۲۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ در ادامه برنامه هفتگی ملاقات با نمازگزاران ، احمد بابایی شهردار ناحیه به اتفاق مدیران، با نمازگزاران مسجد شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

احمد بابایی، شهردار ناحیه چهار در جمع نمازگزاران مسجد شهدا گفت: حضور مدیران در بین شهروندان باعث ایجاد همدلی و افزایش خدمت رسانی به مردم می‌شود که در این راستا دیدارهای هفتگی رو در رو با شهروندان نمازگزار در مساجد ناحیه را برای رفع کم و کاستی‌ها در اولویت قرار داده‌ایم.


شهردار ناحیه چهار عنوان کرد: رسیدگی به امور شهر و نگهداشت آن از وظایف ذاتی مجموعه شهریست که در این راستا در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با تمام قدرت در محلات ناحیه  پیگیر امور مرتبط با مباحث شهری شهروندان هستیم.


بابایی، افزود: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و سعی داریم مشکلات و درخواستهای مردم را به صورت مستقیم شنیده و به آن ها رسیدگی کنیم.

شهردار ناحیه چهار منطقه چهارده در پایان به گفتگو با نمازگزاران مسجد شهدا، پرداخت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر نمود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی