شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

۳ مطلب در مارس ۲۰۲۳ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده، احمد بابایی از تخریب پاتوق معتادین در ناحیه چهار خبر داد.

احمد بابایی گفت: با توجه به بازدیدها و گشت زنی ها در راستای ساماندهی معتادین و کارتن خوابها و نیز رفع مشکلات فضاهای بی دفاع شهری ، ملک مخروبه واقع در ابتدای خیابان شهید تکیه اکبرآبادی که پاتوق معتادین و جزو نقاط آسیب پذیر و قرمز ناحیه چهار به حساب می آمد روز دوشنبه 22 اسفند ماه به صورت کامل تخریب و ساماندهی شد.

شایان ذکر است این اقدام بازخورد مثبتی بین شهروندان محله داشت و با رضایت و خرسندی آن ها همراه بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مارس ۲۳ ، ۰۳:۲۵
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ احمد بابایی شهردار ناحیه از برگزاری آئین نکوداشت روز درختکاری با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از شهروندان در ورزشگاه آیت الله سعیدی محله عارف خبر داد .

در این برنامه که با عنوان هر شهید یک نهال برگزار شد، خانواده معظم شهدا، شهردار ناحیه ، رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه، مدیران محلات و جمعی از شهروندان حضور داشتند و خانواده معظم شهدا به صورت نمادین اقدام به کاشت نهال به نیت شهیدان خود در فضای سبز ورزشگاه آیت الله سعیدی نمودند.

در این مراسم احمد بابایی، شهردار ناحیه چهار ضمن خیرمقدم به حضار در سخنان کوتاهی به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز اشاره نمود و گفت:کاشت درخت علاوه بر پاداش اخروی موجب تسویه هوا و کاهش آلودگی هایی است که متاسفانه به صورت فزاینده ایی با توجه گسترش صنایع آلاینده محیط زیست که در حال افزایش هستند، خواهد شد.

این برنامه در روز دوشنبه 15 اسفند 1401 برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مارس ۲۳ ، ۰۱:۱۱
محمدعلی پیروی

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ در ادامه برنامه هفتگی ملاقات با نمازگزاران ، احمد بابایی شهردار ناحیه به اتفاق مدیران، با نمازگزاران مسجد شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

احمد بابایی، شهردار ناحیه چهار در جمع نمازگزاران مسجد شهدا گفت: حضور مدیران در بین شهروندان باعث ایجاد همدلی و افزایش خدمت رسانی به مردم می‌شود که در این راستا دیدارهای هفتگی رو در رو با شهروندان نمازگزار در مساجد ناحیه را برای رفع کم و کاستی‌ها در اولویت قرار داده‌ایم.


شهردار ناحیه چهار عنوان کرد: رسیدگی به امور شهر و نگهداشت آن از وظایف ذاتی مجموعه شهریست که در این راستا در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی با تمام قدرت در محلات ناحیه  پیگیر امور مرتبط با مباحث شهری شهروندان هستیم.


بابایی، افزود: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و سعی داریم مشکلات و درخواستهای مردم را به صورت مستقیم شنیده و به آن ها رسیدگی کنیم.

شهردار ناحیه چهار منطقه چهارده در پایان به گفتگو با نمازگزاران مسجد شهدا، پرداخت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر نمود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مارس ۲۳ ، ۱۱:۰۰
محمدعلی پیروی