شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

قلب دارالمومنین طهران

شهرداری ناحیه 4 منطقه 14

با سلام
به وبلاگ شهرداری ناحیه 4 منطقه 14 خوش آمدید .
ناحیه 4 با 66 هزار نفر جمعیت و با 170 هکتار وسعت ، از شمال به بزرگراه شهید محلاتی ، از جنوب به خیابان خاوران ، از شرق به بزرگراه امام علی (ع) و از غرب به خیابان 17شهریور محدود می شود . محورهای اصلی این ناحیه شامل خیابان آیت الله سعیدی ، بزرگراه شهید محلاتی و خیابان خاوران می گردد .

این ناحیه دارای 3 محله عارف ، گذر پایین دولاب و دولاب است . ساختمان ناحیه در خیابان شهید کیانی ، انتهای خیابان شهید شریعت واقع گردیده است . پذیرای نظرات و پیشنهادات ارزشمندتان خواهیم بود .

۷ مطلب در ژانویه ۲۰۲۳ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی ناحیه چهار منطقه چهارده: با حضور مقیسه معاون شهرسازی منطقه چهارده ؛ بابایی شهردار ناحیه چهار ؛ محبی رئیس اداره بازدید معاونت شهرسازی منطقه و دهنو رئیس اداره شهرسازی ناحیه نشست ادواری تخصصی شهرسازی و بازدید از اداره شهرسازی ناحیه چهار انجام شد.

بابایی، شهردار ناحیه چهار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه معاون و همکاران در رفع نواقص و مشکلات شهرسازی این ناحیه، به بیان مسائل و موضوعات این حوزه پرداخت و سپس گزارشی از عملکرد ناحیه در تحقق درآمدها ارائه داد.

همچنین در این جلسه راهکارهای تسهیل و تسریع تحقق و اجرای بخشنامه های ابلاغی معاونت شهرسازی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

گفتنی است این نشست در روز شنبه 8 بهمن ۱۴۰۱ انجام گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ژانویه ۲۳ ، ۰۶:۰۴
محمدعلی پیروی

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ طی جلسه ای با حضور سعید سرلک رئیس اداره خدمات شهری منطقه، احمد بابایی شهردار ناحیه چهار، محمد کرشیار معاون ناحیه و کارکنان اداره خدمات شهری، امید قربانی به عنوان رئیس اداره خدمات شهری ناحیه چهار معارفه گردید.

احمد بابایی شهردار ناحیه در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به آقای قربانی با ذکر این مهم که خدمات شهری از کلیدی‌ترین ادارات در این ناحیه محسوب می‌شود و وظایف مهمی را برعهده دارد، گفت: این اداره ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان داشته و خدمات در این اداره به شکل روزانه به شهروندان عرضه می‌شود، حال از نگهداشت ناحیه گرفته تا رفت و روب، راه اندازی و نگهداشت بوستان‌ها و بسیاری از خدمات ویژه، به همین جهت این اداره از حساسیت بالایی برخوردار است.

سعید سرلک رئیس خدمات شهری منطقه نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید خدمات شهری ناحیه، افزود: با توجه به سابقه آقای قربانی در حوزه خدمات شهری، قدرت تعامل، تسلط و توانمندی مدیریتی ایشان، انشاالله شاهد یک تحول عظیم در حوزه خدمات شهری این ناحیه خواهیم بود.

قربانی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران به وی گفت: همه ما خدمتگزار شهروندان هستیم و برای خدمت رسانی به شهروندان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

شایان ذکر است این معارفه در روز چهارشنبه 1401/10/28 انجام شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ژانویه ۲۳ ، ۰۳:۱۷
محمدعلی پیروی

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ در ادامه برنامه هفتگی ملاقات با نمازگزاران در روزهای سه شنبه هر هفته، احمد بابایی شهردار ناحیه به اتفاق مدیران، با نمازگزاران مسجد موسی ابن جعفر (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

در این برنامه بابایی ضمن ابراز خشنودی از توفیق خدمتگزاری در این ناحیه، به تشریح اقدامات مدیریت شهری و اشاره به مشکلات اصلی این محله از جمله فرسودگی بافت، پرداخت.

در این دیدار، بابایی ضمن تشریح اقدامات شهرداری و همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر حضور مدیران در بین شهروندان و ارتباط چهره به چهره با آنان، در جریان مشکلات و مطالبات شهروندان قرار گرفت و رسیدگی به درخواست های آنان را در دستور کار قرار داد.

بابایی، افزود: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و سعی داریم با انجام دیدارهای مردمی در مساجد، مشکلات و درخواستهای مردم را شنیده و به آن ها رسیدگی کنیم.

شهردار ناحیه چهار منطقه چهارده در پایان به گفتگو با نمازگزاران مسجد موسی ابن جعفر (ع) پرداخت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر نمود.

 

شایان ذکر است دیدار مذکور در روز سه شنبه مورخ 1401/10/27 همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد موسی ابن جعفر (ع) انجام شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ژانویه ۲۳ ، ۰۵:۳۰
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی ناحیه چهار منطقه چهارده: با حضور امیری معاون فنی و عمرانی منطقه چهارده ؛ بابایی شهردار ناحیه چهار ؛ راثی رئیس توسعه و نگهداشت معاونت فنی و عمرانی منطقه ؛ مبشری رئیس واحد توسعه و نگهداشت معابر معاونت فنی و عمرانی منطقه ؛ کرشیار معاون ناحیه و یوسفی نژاد رئیس اداره عمران و ترافیک ناحیه اولین نشست ادواری تخصصی فنی و عمرانی و بازدید از سطح محدوده ناحیه چهار انجام شد.

شهردار ناحیه چهار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه معاون و همکاران در رفع نواقص و مشکلات فنی و عمرانی ناحیه چهار به پروژه نهر سرپوشیده خیابان عابدینی و اسفندیاری اشاره کرد و خاطر نشان شد: این پروژه جزو اولویت های اصلی فنی و عمرانی ناحیه چهار می باشد.

معاون فنی و عمرانی منطقه نیز افزود: ما در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه از کیفیت آن غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

گفتنی است این نشست در روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ انجام گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ژانویه ۲۳ ، ۰۷:۴۸
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ احمد بابایی شهردار ناحیه از برگزاری شورای سلامت فصل پاییز با هدف ارتقاء سلامت ، آگاهی بخشی ، ترویج و تقویت دانش عمومی و سلامت روان شهروندان ناحیه چهار خبر داد.

بابایی افزود: به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان و با هدف مشارکت پذیری کلیه اقشار و اصناف و استفاده مناسب تر از پتانسیل های محلی و ظرفیت های موجود ، شورای سلامت ناحیه چهار با موضوع شناسایی و رفع نقاط بی دفاع شهری برگزار شد.

شهردار ناحیه چهار یادآور شد: با توجه به اینکه نقاط بی دفاع شهری از مسائل مهم مدیریت شهری می باشد و تاثیر زیادی در سطح سلامت روانی شهروندان علی الخصوص مادران و افراد دارای معلولیت دارد، در نظر داریم با شناسایی و رفع این نقاط علاوه بر آراستگی ظاهری منظر شهری ، امنیت و آسایش خاطر بیشتری برای شهروندان ایجاد کنیم.

شایان ذکر است جلسه مذکور با حضور احمد بابایی شهردار ناحیه ، بخشی فرد مدیر اداره سلامت منطقه ، نعیمی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ، مدیران محلات و مسئولین سازمان ها و کارشناسان سلامت در روز چهارشنبه چهاردهم دی ماه برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ژانویه ۲۳ ، ۲۳:۱۰
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ با حضور احمد بابایی شهردار ناحیه، نعیمی رئیس اداره اجتماعی ؛ فرهنگی و گودرزی مدیر محله گذر پایین دولاب در بیت معظم مادر شهید گرانقدر ، مسعود طحان پور ضمن دلجویی و ادای احترام ، لوح یادبود آن شهید گرانقدر تقدیم ایشان شد.
بابایی در این دیدار ضمن آشنایی با زندگی و نحوه مبارزه و شهادت این شهید بزرگوار ، از مادر ارجمند شهید طحان پور ، تقدیر و دلجویی نمود.
گفتنی است شهید طحان پور متولد سال ۱۳۴۵ و از شهدای دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.
در این دیدار مادر شهید ضمن تشکر از شهردار ناحیه بابت این دیدار ، به بیان خاطراتی از شهید طحان پور و اشاره به ویژگی های اخلاقی این شهید والامقام پرداخت.
در پایان این دیدار صمیمانه ، بابایی ضمن استماع درخواست بیت معظم در خصوص روشنایی خیابان و کوچه محل سکونت، بر رسیدگی و انجام آن در اسرع وقت تآکید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ژانویه ۲۳ ، ۰۲:۴۷
محمدعلی پیروی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ناحیه چهار منطقه چهارده؛ احمد بابایی شهردار ناحیه از برگزاری بازدید میدانی و جلسه هماهنگی نگهداشت ترافیکی سطح ناحیه خبر داد.

بابایی افزود: در این بازدید که با حضور ملاصالحی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه، لطفی رئیس اداره فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه و بیک محمدی سرپرست واحد نظارت فنی منطقه همراه بود، به بررسی مشکلات و معضلات ترافیکی معابر سطح ناحیه پرداخته شد.

گفتنی است بازدید مذکور در صبح روز شنبه مورخ 1401/10/10 انجام گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ژانویه ۲۳ ، ۲۲:۰۵
محمدعلی پیروی